Polacy kupują więcej margaryny
Do ponad 2,7 mld zł wzrosła w ostatnim roku łączna wartość rynku masła i margaryny w Polsce
Ten pierwszy segment wzrósł w ciągu 12 miesięcy (do marca tego roku) o 7,8 proc., a drugi o 2,2 proc. – wynika z danych firmy Nielsen. W ujęciu ilościowym krajowe spożycie masła spadło o 5 proc., a margaryny zwiększyło się o 2 proc. – Mimo że w roku ubiegłym kupiliśmy podobną ilość tłuszczów co rok wcześniej, to wydaliśmy na ten cel więcej pieniędzy – komentuje Katarzyna Kącka, ekspert Nielsena. Dodaje, że wartościowo sprzedaż wzrosła o 4,7 proc. – Co przy stabilnej sprzedaży wolumenowej może...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta