Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy kupują więcej margaryny

09 lipca 2010 | Ekonomia | Katarzyna Kucharczyk
Najważniejszym kanałem sprzedaży są sklepy wielkopowierzchniowe. Na małe sklepy przypada 14 proc. rynku.
źródło: Rzeczpospolita
Najważniejszym kanałem sprzedaży są sklepy wielkopowierzchniowe. Na małe sklepy przypada 14 proc. rynku.

Do ponad 2,7 mld zł wzrosła w ostatnim roku łączna wartość rynku masła i margaryny w Polsce

Ten pierwszy segment wzrósł w ciągu 12 miesięcy (do marca tego roku) o 7,8 proc., a drugi o 2,2 proc. – wynika z danych firmy Nielsen. W ujęciu ilościowym krajowe spożycie masła spadło o 5 proc., a margaryny zwiększyło się o 2 proc. – Mimo że w roku ubiegłym kupiliśmy podobną ilość tłuszczów co rok wcześniej, to wydaliśmy na ten cel więcej pieniędzy – komentuje Katarzyna Kącka, ekspert Nielsena. Dodaje, że wartościowo sprzedaż wzrosła o 4,7 proc. – Co przy stabilnej sprzedaży wolumenowej może...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8669

Spis treści
Zamów abonament