Przez żołądek
Mój Ulubiony i Krakowski Kredens to najlepsze młode polskie brandy. Przedstawiciele branży spożywczej królują na podium naszego konkursu
Żywność jest jednym z niewielu produktów, gdzie polskość marki jest jej atutem docenianym zarówno przez krajowych konsumentów, jak również za granicą. Nic więc dziwnego, że tak w pierwszej, jak i w drugiej edycji naszego konkursu Młoda Marka Sukcesu ten tytuł i główną nagrodę – wartą ok. 400 tys. złotych kampanię reklamową ufundowaną przez PKO Bank Polski – zdobyły właśnie marki spożywcze. Co więcej, w obu przypadkach laureaci wykazali się odwagą, budując swą markę na rynkach, na których nie jest to łatwym zadaniem.
Siła odwagi
Ubiegłoroczny zwycięzca Abramczyk udowodnił, że można i warto tworzyć firmowy brand nawet na rynku mrożonych ryb, do niedawna niekojarzonym z marketingiem, gdzie nadal dominują anonimowe produkty sprzedawane na wagę. Z kolei tegoroczny laureat, marka firmująca serek Mój Ulubiony walczy na rynku mleczarskim, gdzie rywali jest bardzo wielu, w przeciwieństwie do możliwości odróżnienia się od konkurencji.
Ale to właśnie odwaga i determinacja jest jednym z warunków sukcesu młodych, dynamicznych marek, które wspiera i promuje konkurs „Rzeczpospolitej" Młoda Marka Sukcesu. Liczy się także wyczucie nowych, rodzących się dopiero rynkowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta