Gwiazdy wsparły lidera mediów
W tym roku moc wszystkich polskich mediowych marek osłabła, ale liderzy utrzymali swoje pozycje. Polsatowi udało się nawet awansować w naszym rankingu na drugie miejsce
Miejsce na podium obronił najmocniejszy polski brand w mediach, TVN. I to pomimo trudnego roku, jakim był dla stacji 2012, gdy kryzys w reklamie zmusił długo opierającą się temu telewizyjną grupę do cięć kosztów programowych. Jednak mimo oszczędności stacja nie zaprzestała wprowadzania do ramówki programowych nowości, dzięki którym buduje w widzach przekonanie o byciu nowoczesną tworzącą nowe trendy telewizją.
Zdaniem ekspertów TVN-owi najlepiej spośród wszystkich telewizji udaje się promowanie własnych gwiazd, które potem wzmacniają wizerunek stacji. W minionych dwóch sezonach TVN znów wypromował nowe telewizyjne sławy: na czele z Magdą Gessler z „Kuchennych rewolucji" i Małgorzatą Rozenek – „Perfekcyjną panią domu".
Gwiazdy stacji po raz kolejny dominowały w rankingu najbardziej dochodowych gwiazd rozrywki przygotowywanym przez dom mediowy PanMedia Western....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta