Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gwiazdy wsparły lidera mediów

19 grudnia 2012 | Ranking najcenniejszych polskich marek

W tym roku moc wszystkich polskich mediowych marek osłabła, ale liderzy utrzymali swoje pozycje. Polsatowi udało się nawet awansować w naszym rankingu na drugie miejsce

Miejsce na podium obronił najmocniejszy polski brand w mediach, TVN. I to pomimo trudnego roku, jakim był dla stacji 2012, gdy kryzys w reklamie zmusił długo opierającą się temu telewizyjną grupę do cięć kosztów programowych. Jednak mimo oszczędności stacja nie zaprzestała wprowadzania do ramówki programowych nowości, dzięki którym buduje w widzach przekonanie o byciu nowoczesną tworzącą nowe trendy telewizją.

Zdaniem ekspertów TVN-owi najlepiej spośród wszystkich telewizji udaje się promowanie własnych gwiazd, które potem wzmacniają wizerunek stacji. W minionych dwóch sezonach TVN znów wypromował nowe telewizyjne sławy: na czele z Magdą Gessler z „Kuchennych rewolucji" i Małgorzatą Rozenek – „Perfekcyjną panią domu".

Gwiazdy stacji po raz kolejny dominowały w rankingu najbardziej dochodowych gwiazd rozrywki przygotowywanym przez dom mediowy PanMedia Western....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9416

Wydanie: 9416

Spis treści
Zamów abonament