Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Plus wygrał o włos

19 grudnia 2012 | Ranking najcenniejszych polskich marek
źródło: Rzeczpospolita

Plus, marka sieci komórkowej prowadzonej przez Polkomtel, utrzymała pierwsze miejsce, wygrywając z marką Play firmy P4, ale różnica między nimi to zaledwie kilka dziesiętnych punktu

Mało brakowało, a w tym roku w rankingu „Rzeczpospolitej" w kategorii moc marki telekomunikacyjnej przyznane byłyby dwie pierwsze nagrody. Niemal identyczną liczbę punktów (około 571) uzyskały w nim dwa brandy. Oba też zwiększyły swą moc w porównaniu z minionym roku. Tyle tylko, że wicelider rankingu, Play, zwiększył ją bardziej.

To pochodna dwóch głównych elementów. Defensywnego podejścia właściciela Plusa do rynku w pierwszej połowie 2012 roku, wynikającego z restrukturyzacji, jaka nastała w przedsiębiorstwie po zmianach właścicielskich oraz marketingowej ofensywy, jaką konkurencji i konsumentom zafundował Play. Za sprawą tych dwóch czynników najmłodszy, tzw. czwarty gracz komórkowy w kraju, oferujący usługi od marca 2007 roku, dogonił Plusa, jedną z najstarszych marek telekomunikacyjnych w Polsce (pojawiła się 1 października 1996 r.).

Plus to marka Polkomtelu – spółki, która od 1995 r. do listopada 2011 r....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9416

Wydanie: 9416

Spis treści
Zamów abonament