Plus wygrał o włos
Plus, marka sieci komórkowej prowadzonej przez Polkomtel, utrzymała pierwsze miejsce, wygrywając z marką Play firmy P4, ale różnica między nimi to zaledwie kilka dziesiętnych punktu
Mało brakowało, a w tym roku w rankingu „Rzeczpospolitej" w kategorii moc marki telekomunikacyjnej przyznane byłyby dwie pierwsze nagrody. Niemal identyczną liczbę punktów (około 571) uzyskały w nim dwa brandy. Oba też zwiększyły swą moc w porównaniu z minionym roku. Tyle tylko, że wicelider rankingu, Play, zwiększył ją bardziej.
To pochodna dwóch głównych elementów. Defensywnego podejścia właściciela Plusa do rynku w pierwszej połowie 2012 roku, wynikającego z restrukturyzacji, jaka nastała w przedsiębiorstwie po zmianach właścicielskich oraz marketingowej ofensywy, jaką konkurencji i konsumentom zafundował Play. Za sprawą tych dwóch czynników najmłodszy, tzw. czwarty gracz komórkowy w kraju, oferujący usługi od marca 2007 roku, dogonił Plusa, jedną z najstarszych marek telekomunikacyjnych w Polsce (pojawiła się 1 października 1996 r.).
Plus to marka Polkomtelu – spółki, która od 1995 r. do listopada 2011 r....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta