Sport dodał mocy słodkiemu liderowi
Marka Wedel nieprzerwanie rządzi w swojej kategorii. Co więcej, udało jej się nawet zwiększyć dystans w stosunku do konkurentów
Konsumenci słodyczy najwyraźniej nie lubią zmian. Wedel, który może się poszczycić już 161-letnią historią, od lat zajmuje pierwsze miejsce w naszym rankingu w kategorii słodyczy i lodów. Nie inaczej jest w tym roku. Moc tej marki w porównaniu z 2011 r. wzrosła. Nie powinno to dziwić, bo o Wedlu w tym roku mówiło się wyjątkowo dużo. Powód? Choćby ten, że był sponsorem Euro 2012 i wprowadził na rynek szereg produktów związanych z turniejem.
W pamięć Polakom z pewnością zapadło też specjalne studio telewizyjne, które w czasie mistrzostw urządzono na dachu wedlowskiej fabryki.
Marka Wedel stara się być zawsze blisko swoich konsumentów, towarzysząc im w ważnych wydarzeniach. Dlatego jesteśmy dumni i niezwykle zadowoleni z faktu, że mogliśmy współuczestniczyć w organizacji UEFA Euro2012, które było spektakularnym wydarzeniem w Polsce. Naszym celem było wzmocnienie marki Wedel i tę inwestycję traktujemy długoterminowo – mówi Magdalena Kołodziejska, kierownik...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta