Finaliści Konkursu Młoda Marka Sukcesu
– Nie ma właściwie miesiąca, bez obecności naszego produktu w mediach – mówi Katarzyna Kryszka, kierownik marki Belissa, która firmuje popularny suplement diety dla kobiet wzmacniający włosy, skórę i paznokcie. Producent Belissy, firma Aflofarm, wprowadzając ją przed sześcioma laty na rynek poszukiwała wówczas nazwy kobiecej, lifestylowej, która nie kojarzyłaby się z lekiem. Pomimo tego, że Belissa jest sprzedawana w aptekach. – Zależało nam, by miała kobiecą twarz – zaznacza Katarzyna Kryszka. Dodaje, że firma unika angażowania do reklam suplementu celebrytów, gdyż chce podkreślać, że Belissa to produkt dla każdej kobiety. I stale o tym przypomina swą obecnością w kampaniach reklamowych w telewizji, prasie, w kinach, na portalach społecznościowych i w outdoorze. – Staramy się wykorzystywać wszystkie kanały promocji – przyznaje Kryszka. Być może dlatego Belissa, jak wynika z naszych badań opinii publicznej, jest jedną z bardzo dobrze znanych marek, chętnie też polecanych innym. Nic dziwnego, że osiągnęła już 28-procentowy udział w polskim rynku suplementów. asta
Marka firmująca kompleks hotelowo-rekreacyjny w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta