Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Finaliści Konkursu Młoda Marka Sukcesu

19 grudnia 2012 | Ranking najcenniejszych polskich marek
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita

– Nie ma właściwie miesiąca, bez obecności naszego produktu w mediach – mówi Katarzyna Kryszka, kierownik marki Belissa, która firmuje popularny suplement diety dla kobiet wzmacniający włosy, skórę i paznokcie. Producent Belissy, firma Aflofarm, wprowadzając ją przed sześcioma laty na rynek poszukiwała wówczas nazwy kobiecej, lifestylowej, która nie kojarzyłaby się z lekiem. Pomimo tego, że Belissa jest sprzedawana w aptekach. – Zależało nam, by miała kobiecą twarz – zaznacza Katarzyna Kryszka. Dodaje, że firma unika angażowania do reklam suplementu celebrytów, gdyż chce podkreślać, że Belissa to produkt dla każdej kobiety. I stale o tym przypomina swą obecnością w kampaniach reklamowych w telewizji, prasie, w kinach, na portalach społecznościowych i w outdoorze. – Staramy się wykorzystywać wszystkie kanały promocji – przyznaje Kryszka. Być może dlatego Belissa, jak wynika z naszych badań opinii publicznej, jest jedną z bardzo dobrze znanych marek, chętnie też polecanych innym. Nic dziwnego, że osiągnęła już 28-procentowy udział w polskim rynku suplementów.    asta

Marka firmująca kompleks hotelowo-rekreacyjny w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9416

Wydanie: 9416

Spis treści
Zamów abonament