Dobra cena wsparta dobrą jakością
Ziaja już drugi rok z rzędu okazała się najmocniejszą polską marką wśród kosmetyków i środków higieny. Tę moc widać też w jej udziałach rynkowych
Podczas gdy część firm kosmetycznych boryka się ze spadkiem przychodów, rodzinna spółka Ziaja planuje zakończyć 2012 rok z kolejnym wzrostem sprzedaży. Pomoże jej w tym najmocniejsza i najdroższa w polskich kosmetykach marka, której wartość zwiększyła się w ciągu roku o 12 proc., do ponad 80 mln zł.
Obecny sukces Ziai to wynik wielu lat konsekwentnego rozwoju marki i firmy, która jak mało która w branży dopasowała się do potrzeb i oczekiwań polskich klientek. A te – jak twierdzą socjologowie i eksperci ds. handlu – zwracają bardzo dużą uwagę (większą niż konsumenci na Zachodzie) na odpowiednią relację jakości do ceny.
Punkty za jakość
Zenon Ziaja, współzałożyciel i prezes rodzinnej firmy, od lat powtarza, że nie ma aspiracji do kosmetycznego luksusu. Podkreśla, że chce produkować masowe kosmetyki – dobre i niedrogie. I dotrzymuje słowa; w naszym rankingu postrzeganą jakość tej marki oceniono najwyżej spośród konkurentów. Ziaja wygrywa też pod względem postrzeganej przez konsumentów wartości,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta