Tradycyjne media w odwrocie
Po raz pierwszy obserwujemy zgodność wskazań dwóch głównych parametrów w naszym rankingu: moc marek zmieniła się (średnio) tak samo jak wartość, czyli wzrosła o jeden procent
Ten stagnacyjny obrazek to jednak tylko pozory, bo już w poszczególnych kategoriach sporo się w tym roku dzieje. I tak: największy wzrost mocy nastąpił w sektorze Handlu (średnio 8 proc.), natomiast największe spadki dotknęły sektora Usługi (-5 proc.) oraz Finanse (-4 proc., tu jednak zawiniła zmiana parametru maksymalnej rynkowej stawki licencyjnej, czyli zmienna zewnętrzna w stosunku do samych marek). Średni...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta