Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Żywność i finanse tworzą najwięcej markowej wartości

19 grudnia 2012 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Przedstawiciele firm-laureatów konkursu Młoda Marka Sukcesu. Na zdjęciu w środku: Katarzyna Jędrzejczyk, brand manager Krakowskiego Kredensu i Bogdan Woźniak, wiceprezes SDM w Wieluniu, właściciela marki Mój Ulubiony, zdobywcy głównej nagrody, w towarzystwie p.o. redaktora naczelnego „Rz” Andrzeja Talagi (z lewej) i Zbigniewa Jagiełło, prezesa PKO Banku Polskiego.
autor zdjęcia: Piotr Nowak
źródło: Fotorzepa
Przedstawiciele firm-laureatów konkursu Młoda Marka Sukcesu. Na zdjęciu w środku: Katarzyna Jędrzejczyk, brand manager Krakowskiego Kredensu i Bogdan Woźniak, wiceprezes SDM w Wieluniu, właściciela marki Mój Ulubiony, zdobywcy głównej nagrody, w towarzystwie p.o. redaktora naczelnego „Rz” Andrzeja Talagi (z lewej) i Zbigniewa Jagiełło, prezesa PKO Banku Polskiego.
Jak rosły cenne polskie marki
źródło: Rzeczpospolita
Jak rosły cenne polskie marki
PKO Bank  Polski to najdroższy i najmocniejszy polski brand finansowy.  Na zdjęciu  od lewej: Andrzej Talaga,  p.o. redaktora naczelnego „Rz”,  Grzegorz Hajdarowicz, prezes Presspubliki  i Zbigniew Jagiełło, prezes  PKO BP
autor zdjęcia: Piotr Nowak
źródło: Fotorzepa
PKO Bank Polski to najdroższy i najmocniejszy polski brand finansowy. Na zdjęciu od lewej: Andrzej Talaga, p.o. redaktora naczelnego „Rz”, Grzegorz Hajdarowicz, prezes Presspubliki i Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP
Jacek Krawiec, prezes PKN Orlen odbiera statuetkę dla najcenniejszej polskiej marki
autor zdjęcia: Piotr Nowak
źródło: Fotorzepa
Jacek Krawiec, prezes PKN Orlen odbiera statuetkę dla najcenniejszej polskiej marki
Przedstawiciele Złotej Szóstki (z dyplomami) najbardziej dynamicznych polskich marek
autor zdjęcia: Ireneusz Rek
źródło: Rzeczpospolita
Przedstawiciele Złotej Szóstki (z dyplomami) najbardziej dynamicznych polskich marek

Brandy spożywcze i finansowe mają decydujący udział w 9. rankingu polskich marek „Rz". Wczoraj nagrodziliśmy najcenniejsze i najmocniejsze z nich oraz laureata konkursu Młoda Marka Sukcesu i Złotą Szóstkę naszego zestawienia.

– Staraliśmy się wyszukać marki z dużym potencjałem i dać im szansę zaistnienia w mediach poprzez kampanię reklamową, którą sponsoruje nasz bank – mówił Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego, głównego partnera rankingu, podczas wtorkowej  gali. Już po raz drugi naszej liście 330 Najcenniejszych Polskich Marek  towarzyszył   konkurs Młoda Marka Sukcesu, który  wspiera  i promuje  firmy budujące dynamiczne, rodzime marki.

Główną nagrodę w konkursie – wartą 400 tys. zł. kampanię reklamową ufundowaną przez PKO Bank Polski – zdobyła w tym roku marka Mój Ulubiony,  firmująca twarożek  Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu. – Liczę, że ta nagroda sprawi, iż Wieluń nie będzie słynny tylko historią 1939  roku , ale także serkiem Mój Ulubiony – podkreślał prezes Jagiełło, gratulując też marce Krakowski Kredens. Kapituła nagrody, Rada Polskich Marek, postanowiła przyznać jej specjalne wyróżnienie Młoda Marka Sukcesu.

W tym roku rankingowi towarzyszył też dokonany pod patronatem Totalizatora Sportowego wybór Złotej Szóstki Marek, czyli sześciu brandów, które w minionych sześciu latach najwięcej i najbardziej dynamicznie zwiększały swą wartość. Uczestnikom gali przygrywał  młody (działający  od 2007 r.), ale mogący się już pochwalić mocną marką Szymanowski Big-Band....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9416

Wydanie: 9416

Spis treści
Zamów abonament