Żywność i finanse tworzą najwięcej markowej wartości
Brandy spożywcze i finansowe mają decydujący udział w 9. rankingu polskich marek „Rz". Wczoraj nagrodziliśmy najcenniejsze i najmocniejsze z nich oraz laureata konkursu Młoda Marka Sukcesu i Złotą Szóstkę naszego zestawienia.
– Staraliśmy się wyszukać marki z dużym potencjałem i dać im szansę zaistnienia w mediach poprzez kampanię reklamową, którą sponsoruje nasz bank – mówił Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego, głównego partnera rankingu, podczas wtorkowej gali. Już po raz drugi naszej liście 330 Najcenniejszych Polskich Marek towarzyszył konkurs Młoda Marka Sukcesu, który wspiera i promuje firmy budujące dynamiczne, rodzime marki.
Główną nagrodę w konkursie – wartą 400 tys. zł. kampanię reklamową ufundowaną przez PKO Bank Polski – zdobyła w tym roku marka Mój Ulubiony, firmująca twarożek Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu. – Liczę, że ta nagroda sprawi, iż Wieluń nie będzie słynny tylko historią 1939 roku , ale także serkiem Mój Ulubiony – podkreślał prezes Jagiełło, gratulując też marce Krakowski Kredens. Kapituła nagrody, Rada Polskich Marek, postanowiła przyznać jej specjalne wyróżnienie Młoda Marka Sukcesu.
W tym roku rankingowi towarzyszył też dokonany pod patronatem Totalizatora Sportowego wybór Złotej Szóstki Marek, czyli sześciu brandów, które w minionych sześciu latach najwięcej i najbardziej dynamicznie zwiększały swą wartość. Uczestnikom gali przygrywał młody (działający od 2007 r.), ale mogący się już pochwalić mocną marką Szymanowski Big-Band....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta