Zwycięstwo w atmosferze igrzysk
Tyskie ma ponad 300 tys. fanów na Facebooku i niemal 14 proc. udziałów w rynku piwa. Po raz czwarty zostało też najmocniejszą marką alkoholową w Polsce
Zwycięzca naszego rankingu to flagowa marka Kompanii Piwowarskiej, lidera polskiego rynku piwa. Sprzedaż piwa marki Tyskie zwiększyła się aż o 15 proc. w pierwszej połowie roku finansowego, który KP zaczęła 1 kwietnia tego roku. Spółka wyjaśnia, że ten wzrost jest zasługą kampanii marketingowej „Piąty Stadion", której ambasadorami zostały gwiazdy piłkarskie: Zbigniew Boniek, Luis Figo i Marco van Basten.
– KP prowadziła ją zarówno podczas Euro 2012, jak też letnich igrzysk w Londynie (Tyskie od czterech lat jest sponsorem polskiej drużyny olimpijskiej).
Kampania była największą w historii firmy. Kantar Media podaje, że w ciągu trzech pierwszych kwartałów 2012 r. spółka wydała na reklamy ponad 117 mln zł. Przed rokiem było to niespełna 99 mln zł.
– Koncept wspólnego stworzenia największego na świecie stadionu wraz z działaniami zaplanowanymi wokół tej idei stał...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta