Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zwycięstwo w atmosferze igrzysk

19 grudnia 2012 | Ranking najcenniejszych polskich marek | Beata Drewnowska
źródło: Rzeczpospolita

Tyskie ma ponad 300 tys. fanów na Facebooku i niemal 14 proc. udziałów w rynku piwa. Po raz czwarty zostało też najmocniejszą marką alkoholową w Polsce

Zwycięzca naszego rankingu to flagowa marka Kompanii Piwowarskiej, lidera polskiego rynku piwa. Sprzedaż piwa marki Tyskie zwiększyła się aż o 15 proc. w pierwszej połowie roku finansowego, który KP zaczęła 1 kwietnia tego roku. Spółka wyjaśnia, że ten wzrost jest zasługą kampanii marketingowej „Piąty Stadion", której ambasadorami zostały gwiazdy piłkarskie: Zbigniew Boniek, Luis Figo i Marco van Basten.

– KP prowadziła ją zarówno podczas Euro 2012, jak też letnich igrzysk w Londynie (Tyskie od czterech lat jest sponsorem polskiej drużyny olimpijskiej).

Kampania była największą w historii firmy. Kantar Media podaje, że w ciągu trzech pierwszych kwartałów 2012 r. spółka wydała na reklamy ponad 117 mln zł. Przed rokiem było to niespełna 99 mln zł.

– Koncept wspólnego stworzenia największego na świecie stadionu wraz z działaniami zaplanowanymi wokół tej idei stał...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9416

Wydanie: 9416

Spis treści
Zamów abonament