Odważne, pomysłowe firmy w finale konkursu
Wiemy, że nie do końca spełniamy kryteria konkursu, ale chcieliśmy spróbować – to wyjaśnienie słyszeliśmy kilkakrotnie, gdy informowaliśmy firmy, iż ich marka, niestety, nie kwalifikuje się do rywalizacji o główną nagrodę – wartą kilkaset tysięcy złotych kampanię reklamową ufundowaną przez PKO Bank Polski.
Nagroda i okazja do wypromowania się skusiła w tym roku jeszcze większą niż w pierwszej edycji konkursu grupę kandydatów.
Niestety znaczna część z nich nie spełniła wymagań określonych przez Radę Polskich Marek; najczęściej były problemy z osiągnięciem wymaganej wielkości sprzedaży pod marką (co najmniej 20 mln zł) i jej konsumenckim charakterem. Do ostatecznej rozgrywki rada...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta