Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Odważne, pomysłowe firmy w finale konkursu

19 grudnia 2012 | Ranking najcenniejszych polskich marek

Wiemy, że nie do końca spełniamy kryteria konkursu, ale chcieliśmy spróbować – to wyjaśnienie słyszeliśmy kilkakrotnie, gdy informowaliśmy firmy, iż ich marka, niestety, nie kwalifikuje się do rywalizacji o główną nagrodę – wartą kilkaset tysięcy złotych kampanię reklamową ufundowaną przez PKO Bank Polski.

Nagroda i okazja do wypromowania się skusiła w tym roku jeszcze większą niż w pierwszej edycji konkursu grupę kandydatów.

Niestety znaczna część z nich nie spełniła wymagań określonych przez Radę Polskich Marek; najczęściej były problemy z osiągnięciem wymaganej wielkości sprzedaży pod marką (co najmniej 20 mln zł) i jej konsumenckim charakterem. Do ostatecznej rozgrywki rada...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9416

Wydanie: 9416

Spis treści
Zamów abonament