Internet potwierdza swą moc
Internetowy komunikator GG, do niedawna znany jako Gadu-Gadu, to nowy lider mocy wśród polskich marek w usługach. Dopiero szósty w zestawieniu brand to przedstawiciel tradycyjnego sektora
Marka GG zanotowała w ciągu roku wzrost mocy o 22 punktów i z wynikiem 492 punktów zajmuje pozycję lidera wśród brandów usługowych deweloperskich. Tegoroczny zwycięzca w tej kategorii kojarzy się głównie z internetowym komunikatorem, a aplikacje GG ma na swych komputerach już ponad 9 mln osób. GG – gdyż w lutym 2012 r. marka przeszła rebranding i dawna swojsko brzmiąca nazwa Gadu-Gadu została skrócona. Na pewno był to przemyślany ruch, bo właścicielem marki (podobnie jak zwycięzcy w kategorii handel, Allegro) jest południowoafrykańska grupa Naspers, która umie dbać o swoje brandy.
Choć już wiele razy zapowiadano klęskę GG w zderzeniu z międzynarodowym gigantem, jakim jest Skype, to firma radzi sobie doskonale i szybko się rozwija. Dzisiaj oferuje zresztą wiele innych usług, powiązanych w mniejszym lub większym stopniu z komunikatorem. Są to choćby telefonia internetowa VoIP, portal Gadu-Gadu.pl i radio internetowe Open.FM oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta