Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet potwierdza swą moc

19 grudnia 2012 | Ranking najcenniejszych polskich marek | Piotr Mazurkiewicz
źródło: Rzeczpospolita

Internetowy komunikator GG, do niedawna znany jako Gadu-Gadu, to nowy lider mocy wśród polskich marek w usługach. Dopiero szósty w zestawieniu brand to przedstawiciel tradycyjnego sektora

Marka GG zanotowała w ciągu roku wzrost mocy o 22 punktów i z wynikiem 492 punktów zajmuje pozycję lidera wśród brandów usługowych deweloperskich. Tegoroczny zwycięzca w tej kategorii kojarzy się głównie z internetowym komunikatorem, a aplikacje GG ma na swych komputerach już ponad 9 mln osób. GG – gdyż w lutym 2012 r. marka przeszła rebranding i dawna swojsko brzmiąca nazwa Gadu-Gadu została skrócona. Na pewno był to przemyślany ruch, bo właścicielem marki (podobnie jak zwycięzcy w kategorii handel, Allegro) jest południowoafrykańska grupa Naspers, która umie dbać o swoje brandy.

Choć już wiele razy zapowiadano klęskę GG w zderzeniu z międzynarodowym gigantem, jakim jest Skype, to firma radzi sobie doskonale i szybko się rozwija. Dzisiaj oferuje zresztą wiele innych usług, powiązanych w mniejszym lub większym stopniu z komunikatorem. Są to choćby telefonia internetowa VoIP, portal Gadu-Gadu.pl i radio internetowe Open.FM oraz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9416

Wydanie: 9416

Spis treści
Zamów abonament