Owocowa moc pod kapslem
Tymbark utrzymał tytuł najmocniejszej marki napojowej w Polsce. Nadal nie ma też sobie równych na krajowym rynku soków i napojów
Co minutę prawie 200 osób czyta hasło spod kapsla w napojach sygnowanych logo Tymbarku. Zdaniem grupy Maspex, czołowej firmy spożywczej w Europie Środkowej, kapsle stały się już ikoną. Są także doskonałym narzędziem promocyjnym.
– Dzięki zabawnym, intrygującym, ale również wyrażającym najpiękniejsze uczucia tekstom Tymbark jest cały czas obecny w życiu konsumentów – mówi Dorota Liszka, rzecznik prasowy Maspeksu (od 1999 r. właściciela marki).
Tymbark jest od wielu lat liderem polskiego rynku soków, nektarów i napojów. Z badań firmy SMG KRC wynika też, że zna go 98 ze 100 Polaków.
– W tym roku osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży w segmencie soków, nektarów i napojów, co przełożyło się na znaczący wzrost naszych udziałów w rynku; do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta