Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Owocowa moc pod kapslem

19 grudnia 2012 | Ranking najcenniejszych polskich marek
źródło: Rzeczpospolita

Tymbark utrzymał tytuł najmocniejszej marki napojowej w Polsce. Nadal nie ma też sobie równych na krajowym rynku soków i napojów

Co minutę prawie 200 osób czyta hasło spod kapsla w napojach sygnowanych logo Tymbarku. Zdaniem grupy Maspex, czołowej firmy spożywczej w Europie Środkowej, kapsle stały się już ikoną. Są także doskonałym narzędziem promocyjnym.

– Dzięki zabawnym, intrygującym, ale również wyrażającym najpiękniejsze uczucia tekstom Tymbark jest cały czas obecny w życiu konsumentów – mówi Dorota Liszka, rzecznik prasowy Maspeksu (od 1999 r. właściciela marki).

Tymbark jest od wielu lat liderem polskiego rynku soków, nektarów i napojów. Z badań firmy SMG KRC wynika też, że zna go 98 ze 100 Polaków.

– W tym roku osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży w segmencie soków, nektarów i napojów, co przełożyło się na znaczący wzrost naszych udziałów w rynku; do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9416

Wydanie: 9416

Spis treści
Zamów abonament