Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Moc połączenia tradycji z nowoczesnością

19 grudnia 2012 | Ranking najcenniejszych polskich marek

W tym roku kilka instytucji finansowych zdecydowało się na zmiany logo, a także odświeżenie wizerunku. Nadal jednak najsilniejszą marką w tej branży pozostaje PKO Bank Polski

PKO Bank Polski nieprzerwanie od 2006 roku – gdy zaczęliśmy obliczać moc marek instytucji finansowych – jest liderem w tej kategorii.

Nic dziwnego, skoro marka firmuje największy w Polsce bank powszechnie uznawany za stabilny i silny, który w ostatnich dwóch latach pracuje nad odświeżeniem wizerunku. Chce być postrzegany jako instytucja bardziej nowoczesna i dynamiczna. Kampanie repozycjonujące markę trwają od 2011 roku i były kontynuowane także w tym roku.

Ich twarzą jest znany komik Szymon Majewski. Reklamy z jego udziałem są jednymi z najbardziej rozpoznawalnych na rynku bankowym, a jednocześnie dobrze komunikują ofertę produktową PKO Banku Polskiego. W tegorocznych reklamach Szymon Majewski m.in. spełnia marzenia konsumenckie, wciela się w astronautę, ochroniarza bankowego, fryzjera czy wreszcie mnicha.

– Dzięki kampanii udało nam się poprawić wskaźniki wizerunkowe i zwiększyć sprzedaż. W każdym z pomiarów znajomości marki, zarówno spontanicznej, jak i wspomaganej,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9416

Wydanie: 9416

Spis treści
Zamów abonament