Moc połączenia tradycji z nowoczesnością
W tym roku kilka instytucji finansowych zdecydowało się na zmiany logo, a także odświeżenie wizerunku. Nadal jednak najsilniejszą marką w tej branży pozostaje PKO Bank Polski
PKO Bank Polski nieprzerwanie od 2006 roku – gdy zaczęliśmy obliczać moc marek instytucji finansowych – jest liderem w tej kategorii.
Nic dziwnego, skoro marka firmuje największy w Polsce bank powszechnie uznawany za stabilny i silny, który w ostatnich dwóch latach pracuje nad odświeżeniem wizerunku. Chce być postrzegany jako instytucja bardziej nowoczesna i dynamiczna. Kampanie repozycjonujące markę trwają od 2011 roku i były kontynuowane także w tym roku.
Ich twarzą jest znany komik Szymon Majewski. Reklamy z jego udziałem są jednymi z najbardziej rozpoznawalnych na rynku bankowym, a jednocześnie dobrze komunikują ofertę produktową PKO Banku Polskiego. W tegorocznych reklamach Szymon Majewski m.in. spełnia marzenia konsumenckie, wciela się w astronautę, ochroniarza bankowego, fryzjera czy wreszcie mnicha.
– Dzięki kampanii udało nam się poprawić wskaźniki wizerunkowe i zwiększyć sprzedaż. W każdym z pomiarów znajomości marki, zarówno spontanicznej, jak i wspomaganej,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta