Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Symbol rodzinnego gotowania

19 grudnia 2012 | Ranking najcenniejszych polskich marek | Beata Drewnowska

Winiary już po raz drugi zostały liderem mocy wśród marek spożywczych. Ich znakiem rozpoznawczym stały się innowacyjne i wygodne produkty

Należąca do firmy Nestle Polska marka od wielu lat jest jedną z najbardziej znanych na polskim rynku spożywczym. Można ją znaleźć w niemal każdej polskiej kuchni. Trudno się dziwić, bo wybór produktów pod tym logo jest spory: od majonezów, przez desery, po przyprawy i zupy w proszku.

– Udziały marki Winiary, w części rynku kulinariów, w której jest obecna, kształtują się na poziomie 33,8 proc., co daje jej pozycję lidera – mówi Wojciech Osiński, menedżer ds. marketingu marki Winiary. Sukces rynkowy wywodzącej się z Kalisza marki sprawia, że jej producent nie zamierza zmieniać dla niej strategii.

– Chcemy pozostać rodzinną i bliską...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9416

Wydanie: 9416

Spis treści
Zamów abonament