Symbol rodzinnego gotowania
Winiary już po raz drugi zostały liderem mocy wśród marek spożywczych. Ich znakiem rozpoznawczym stały się innowacyjne i wygodne produkty
Należąca do firmy Nestle Polska marka od wielu lat jest jedną z najbardziej znanych na polskim rynku spożywczym. Można ją znaleźć w niemal każdej polskiej kuchni. Trudno się dziwić, bo wybór produktów pod tym logo jest spory: od majonezów, przez desery, po przyprawy i zupy w proszku.
– Udziały marki Winiary, w części rynku kulinariów, w której jest obecna, kształtują się na poziomie 33,8 proc., co daje jej pozycję lidera – mówi Wojciech Osiński, menedżer ds. marketingu marki Winiary. Sukces rynkowy wywodzącej się z Kalisza marki sprawia, że jej producent nie zamierza zmieniać dla niej strategii.
– Chcemy pozostać rodzinną i bliską...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta