Ekspansja firmowych sklepów wzmacnia lidera
Marka Reserved należąca do giełdowej LPP czwarty rok z rzędu okazała się najmocniejszym z rodzimych brandów odzieżowych
Lepsze postrzeganie wartości i jakości Reserved oraz rosnąca świadomość marki pozwoliły jej w tym roku zwiększyć swoją przewagę nad drugą w rankingu Wólczanką do 28 punktów. Jednak patrząc na tegoroczne wyniki sprzedaży Reserved, trudno się dziwić coraz lepszej pozycji tej marki. Odpowiada ona za ponad połowę przychodów gdańskiego giganta LPP, który między styczniem a wrześniem wypracował 2,2 mld zł przychodów. To prawie o 33 proc. więcej niż w tym samym okresie minionego roku.
Markę Reserved skutecznie wspiera rozwój sieci firmowych sklepów w starannie wybranych lokalizacjach (głównie w dobrych centrach handlowych). Pierwsze placówki powstały w połowie lat 90., a teraz działa ich już 330, z czego większość, bo 211, w Polsce. Pozostałe promują brand w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Do końca tego roku logo Reserved pojawi się na kilku kolejnych sklepach, a w przyszłym roku LPP nie zamierza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta