Klejnoty w markowej koronie
Trzy jubilerskie marki, podobnie jak przed rokiem, otwierają ranking mocy w kategorii pozostałe produkty niespożywcze. Zdecydowanym liderem jest, już piąty rok z rzędu, Apart
Wśród polskich marek produktów niespożywczych trudno mówić o wielkich zmianach w czołówce rankingu. Najwyższe pięć lokat zajmują te same brandy co przed rokiem, a pierwsza zmiana to awans marki produktów dla dzieci Canpol z ubiegłorocznego 11. miejsca na 6. Moc tej marki wzrosła aż o 31 punktów. Z kolei jeśli chodzi o marki debiutujące w tegorocznym zestawieniu, to na wysokiej, 11. pozycji pojawiła się Karolina, firmująca wysokiej jakości porcelanę.
Już po raz drugi z rzędu pierwszą trójkę zestawienia okupują poznańscy jubilerzy. Liderem tej kategorii, który dodatkowo coraz wyraźniej umacnia swoją pozycję, jest Apart. W porównaniu z ubiegłoroczną edycją zestawienia moc jego marki wzrosła aż o 22 pkt, w czym pomogła ekspansja sieci firmowych salonów. Rodzinna spółka ma ich już 183, w tym 12 pod marką Apart Exclusive z biżuterią i zegarkami z najwyższej półki. Plan na 2013 r. zakłada ok. 10 nowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta