Mleczna droga do zwycięstwa
Choć serka Mój Ulubiony nie wspierają milionowe kampanie reklamowe, odnosi sukcesy na rynku. Zdobył też tytuł Młodej Marki Sukcesu 2012
Mój Ulubiony flagowa marka Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu zapewnia 45 proc. jej przychodów, które po raz pierwszy w historii mają przekroczyć w tym roku 100 mln zł. Będą niemal 5 milionów złotych wyższe niż w 2011 roku.
Zwycięska marka naszego konkursu, wyróżniona też przez resort rolnictwa znakiem „Poznaj dobrą żywność", po raz pierwszy pojawiła się na rynku w 2006 roku. Historia wytwarzania twarożku kanapkowo-sernikowego, który nadaje się zarówno do kanapek, jak i wypieków, jest jednak o niemal dekadę dłuższa.
W 1997 roku w wieluńskim zakładzie ruszyła linia do produkcji serka. Początkowo spółdzielnia produkowała twarożek na zlecenie firmy Hochland, ale w 2003 roku zaczęła samodzielnie wprowadzać go na rynek.
– Brakowało mu jednak wyróżniającej nazwy, przez co kupujący mieli niekiedy kłopot ze wskazaniem sprzedawcom, o który produkt im chodzi – wspomina Stefan Bartela, prezes Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu, związany z branżą mleczarską od ponad 20 lat.
Pomysłodawcą chwytliwej nazwy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta