Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Globalne marki wypierają polskie

19 grudnia 2012 | Druga strona | Michał Płociński
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa

Rozmowa z Marcinem Anklewiczem ekspertem z zakresu wycen z firmy Acropolis Advisory

Znamy wyniki najnowszego Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, ukazującego się na łamach „Rz" od 2004 r. Czym w ogóle jest marka?

Marcin Anklewicz: To pewien sposób komunikacji między przedsiębiorstwem a klientem. Producent mówi nam poprzez nią: mam dla ciebie coś, co odpowiada twoim potrzebom. Wierzymy na przykład, że dzięki napojowi energetycznemu poczujemy się jak znany bokser albo jak inny ulubiony sportowiec, który reklamuje dany produkt.

Nie wydaje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9416

Wydanie: 9416

Spis treści
Zamów abonament