Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lider broni pozycji

19 grudnia 2012 | Ranking najcenniejszych polskich marek

W tym roku Wedel ponownie okazał się najsilniejszą z polskich marek. Poprawił nawet lekko swój wynik z minionego roku

Warto jednak zwrócić uwagę, że w tym roku po raz pierwszy Wedel wygrał cały ranking, pomimo że nie udało mu się znaleźć na pierwszym miejscu w żadnym z rankingów szczegółowych. W dwóch najwyżej punktowanych wskaźnikach szczegółowych prestiżu i postrzeganej jakości, w których marka zwyciężyła w roku poprzednim, teraz zajęła odpowiednio trzecie i czwarte miejsce.

Na drugim miejscu uplasowała się, podobnie jak w zeszłym roku, marka Winiary. Coraz wyżej w rankingu pnie się Biedronka – obecnie zajmuje czwarte miejsce (wzrost o 5 punktów w stosunku do roku poprzedniego), ustępując zwycięzcy już tylko czterema punktami. Co interesujące,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9416

Wydanie: 9416

Spis treści
Zamów abonament