Innowacje globalnych telekomów
Telekomunikacja | Orange przedstawił zarys globalnej strategii produktowej na 2014 r. Chce m.in. wspierać przedsiębiorców.
urszula Zielińska
– Chcemy być największym operatorem ery cyfrowej, nie tylko operatorem internetowym – zapowiedział Stephan Richard, prezes grupy Orange, na paryskim spotkaniu Hello Orange, prezentując ogólny zarys strategii produktowej na kolejny, 2014 rok.
Telekomunikacyjna grupa, do której w naszym kraju należy kontrolny pakiet akcji Telekomunikacji Polskiej (Orange Polska), mówi o sobie jako o „środku ekosystemu, który będzie stanowił siłę inspiracji dla deweloperów i dostawców". To zapowiedź silniejszego wejścia w obszar aplikacji i projektowania urządzeń dla odbiorcy końcowego, których nie da się kupić gdzie indziej. Będzie je łączyć jedno: mają być pożyteczne na co dzień i w pracy.
Orange Fab, inkubator z Krzemowej Doliny
Orange – śladem Deutsche Telekom, który uruchomił w Polsce technologiczny inkubator – zamierza wspierać finansowo pomysłodawców nowych rozwiązań do zastosowania przez operatora telekomunikacyjnego. W Dolinie Krzemowej działa już taki inkubator o nazwie Orange Fab. Teraz ma mieć swoją odsłonę także w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta