Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najpierw skupimy się na płatnościach mobilnych

14 listopada 2013 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

Rozmowa. Mamy dużą wolność kreacji 
– mówi Michał Paschalis-Jakubowicz, dyrektor wykonawczy ds. marketingu rynku masowego w Orange Polska.

Mit czy prawda? Globalny operator to globalna strategia kopiowana z modyfikacjami na kolejnych rynkach. Ile wolności mają działy kreacji Orange Polska?

Michał Paschalis-Jakubowicz: W Orange Polska mamy dużą wolność kreacji, ale zarazem ponosimy pełną odpowiedzialność za nasze pomysły i oczywiście ich wyniki biznesowe. Najlepszy przykład to nowa marka nju mobile, której idea powstała w Polsce i została przez nas od początku do końca zrealizowana. Co więcej, to jedyna tzw. submarka w grupie, która oferuje zarówno rozwiązania abonamentowe, jak i na kartę w niespotykanej gdzie indziej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9689

Wydanie: 9689

Spis treści
Zamów abonament