Najpierw skupimy się na płatnościach mobilnych
Rozmowa. Mamy dużą wolność kreacji – mówi Michał Paschalis-Jakubowicz, dyrektor wykonawczy ds. marketingu rynku masowego w Orange Polska.
Mit czy prawda? Globalny operator to globalna strategia kopiowana z modyfikacjami na kolejnych rynkach. Ile wolności mają działy kreacji Orange Polska?
Michał Paschalis-Jakubowicz: W Orange Polska mamy dużą wolność kreacji, ale zarazem ponosimy pełną odpowiedzialność za nasze pomysły i oczywiście ich wyniki biznesowe. Najlepszy przykład to nowa marka nju mobile, której idea powstała w Polsce i została przez nas od początku do końca zrealizowana. Co więcej, to jedyna tzw. submarka w grupie, która oferuje zarówno rozwiązania abonamentowe, jak i na kartę w niespotykanej gdzie indziej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta