Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Banki muszą dopasować ofertę dla firm

23 czerwca 2014 | Dobra Firma
Spółki aktywnie korzystające z produktów mają zupełnie inne oczekiwania niż pozostałe
źródło: Rzeczpospolita
Spółki aktywnie korzystające z produktów mają zupełnie inne oczekiwania niż pozostałe

Przedsiębiorstwa o podobnych przychodach w bardzo zróżnicowany sposób korzystają z usług finansowych.

Banki powinny zmienić podejście do obsługi tej grupy klientów, bo dotychczasowa metoda podziału według kryterium obrotu jest nieefektywna – uważają eksperci Deloitte. Takie wnioski płyną z badania ponad 850 firm.

Spośród dziesięciu zidentyfikowanych podsegmentów MŚP (wydzielonych według korzystania z poszczególnych produktów) ponad dwie trzecie klientów należy do czterech pierwszych grup korzystających jedynie z podstawowej oferty produktowej. W konsekwencji podsegmenty te odpowiadają jedynie za około 25 proc. całego potencjału przychodowego MŚP. Dla przykładu, firma z podgrupy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9870

Wydanie: 9870

Spis treści

Media planet

Zamów abonament