Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Postępowanie administracyjne w formie elektronicznej

11 maja 2016 | Dobra Firma | Maciej J. Nowak
źródło: materiały prasowe

Przy okazji prowadzenia działalności gospodarczej menedżerowie muszą się spotykać z urzędnikami administracji publicznej.

Dzieje się tak przy różnych okazjach. Postępowanie administracyjne dotyczyć może zarówno spraw budowlanych (decyzja o warunkach zabudowy, pozwolenie na budowę), jak i uzyskiwania zgód na różnego rodzaju czynności. Warto pamiętać, że ustawodawca stworzył możliwość inicjowania takich postępowań w formie elektronicznej.

Zgodnie z art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego podanie do organu administracji publicznej może być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu, ustnie do protokołu, a także innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10442

Wydanie: 10442

Spis treści
Zamów abonament