Są pieniądze na udział w targach
Programy promocji pozwolą rozwinąć firmom działalność zagraniczną. Na ich wsparcie zarezerwowano 100 mln zł. Wniosek o dofinansowanie trzeba złożyć do 5 sierpnia.
Michał Kołtuniak
Wraz z ogłoszeniem przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości konkursu, wystartowała kolejna część programu „Inteligentny rozwój". Tym razem chodzi o działanie 3.3.3 „Wsparcie MSP w promocji marek produktowych – Go to Brand". Jego celem jest wsparcie procesu umiędzynaradawiania (internacjonalizacji) mikro, małych i średnich firm. A mówiąc prościej, chodzi o realizację programów, które ułatwią firmom eksport na nowe rynki.
W tym celu dofinansowaniem będą mogły zostać objęte koszty udziału przedsiębiorców w różnego rodzaju wydarzeniach promujących, realizowanych przy okazji misji gospodarczych, wystaw i targów międzynarodowych, spotkań z przedstawicielami zagranicznego biznesu, wystąpień, seminariów lub konferencji.
Stąd przykładowe koszty...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta