Gaming zyska dzięki wirusowi
Gry wideo i sprzęt dla graczy to jedne z niewielu branż, które z epidemii mogą wyjść obronną ręką. michał duszczyk
Chroniący się przed koronawirusem w domach i przebywający na kwarantannach dla zabicia czasu sięgają po cyfrową rozrywkę. To zjawisko na świecie widoczne jest już od początku br., a jego skala zaskakuje. Jak podał Microsoft, koncern produkujący jedną z najpopularniejszych konsol, w trakcie pandemii serwery Xbox Live przeżywają prawdziwe oblężenie – w miniony weekend zostały nawet przeciążone. Z kolei należąca do firmy Valve platforma Steam, lider cyfrowej dystrybucji gier na komputery, notuje rekordową sprzedaż. W ostatnich dniach serwis odwiedzało ponad 20 mln osób w ciągu doby. To sytuacja, która sprawia, że producenci gier rosną jak na drożdżach. Chiński game developer Tencent podał, że w I kwartale br....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta