Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gaming zyska dzięki wirusowi

19 marca 2020 | Ekonomia i rynek
źródło: Rzeczpospolita

Gry wideo i sprzęt dla graczy to jedne z niewielu branż, 
które z epidemii mogą wyjść obronną ręką. michał duszczyk

 

Chroniący się przed koronawirusem w domach i przebywający na kwarantannach dla zabicia czasu sięgają po cyfrową rozrywkę. To zjawisko na świecie widoczne jest już od początku br., a jego skala zaskakuje. Jak podał Microsoft, koncern produkujący jedną z najpopularniejszych konsol, w trakcie pandemii serwery Xbox Live przeżywają prawdziwe oblężenie – w miniony weekend zostały nawet przeciążone. Z kolei należąca do firmy Valve platforma Steam, lider cyfrowej dystrybucji gier na komputery, notuje rekordową sprzedaż. W ostatnich dniach serwis odwiedzało ponad 20 mln osób w ciągu doby. To sytuacja, która sprawia, że producenci gier rosną jak na drożdżach. Chiński game developer Tencent podał, że w I kwartale br....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11612

Wydanie: 11612

Spis treści

Reklama

Nieprzypisane

Zamów abonament