Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przetasowania wśrod gazet nie wzmocniły rynku

21 kwietnia 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
cennikowe wpływy gazet z reklam
źródło: Rzeczpospolita
cennikowe wpływy gazet z reklam

Marcowe wpływy reklamowe największych dzienników cennikowo pozostają na poziomie sprzed roku. W rzeczywistości są niższe z powodu rabatów

Około 150 mln zł wyniosły marcowe cennikowe wpływy największych pięciu gazet ogólnopolskich – wynika z danych Expert Monitora.

W sumie wpływy „Faktu”, „Gazety Wyborczej”, „Super Expressu”, „Rz” i „Dziennika Gazety Prawnej” oraz projektu „Polska The Times” były o niecały 1 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Dotyczy to tylko wydań...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8604

Spis treści
Zamów abonament