Wygląd stoiska zależy od kosztów i ekologii
Wystawcy stawiają na indywidualny wizerunek ekspozycji. Liczy się jakość materiału i nowinki multimedialne
Gdyby sytuację w gospodarce mierzyć tendencją do prezentowania się firm na branżowych wystawach i targach, to trudno mówić o przezwyciężeniu kryzysu. W budżetach marketingowych firm na te formy promocji przewidziane są w tym roku środki o kilka procent większe, ale zwyżki te wynikają przede wszystkim z dostępności środków unijnych. Bez nich mielibyśmy raczej powtórkę z 2009 r., kiedy budżety przedsiębiorstw na wystawy i targi spadły nawet o 30 procent w stosunku do roku wcześniejszego....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta