Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Diverse szykuje się do ekspansji

13 kwietnia 2015 | Dobra Firma
Marcin Bielski, prezes Etosu, osobiście odwiedza każdy potencjalny nowy salon marki Diverse
źródło: materiały prasowe
Marcin Bielski, prezes Etosu, osobiście odwiedza każdy potencjalny nowy salon marki Diverse

Odzieżowa marka po kilku chudych latach nabiera wiatru w żagle. Do końca 2019 roku jej powierzchnia handlowa ma się podwoić.

MACIEJ RUDKE

Jeszcze parę lat temu firma Etos, właściciel odzieżowej marki Diverse, notowała straty i borykała się z wysokim zadłużeniem. Dziś zapowiada podwojenie powierzchni handlowej w ciągu zaledwie pięciu lat.

Firma odzyskuje wigor

Dużą rolę w przywróceniu dobrych wyników finansowych odegrał prezes Marcin Bielski, który trafił do firmy w lutym 2012 r., a poprzednie dziesięć lat spędził w europejskiej centrali Levi's. – Spółka jest trwale rentowna. Od 2012 r. dzięki restrukturyzacji kosztowej, usprawnieniu systemu zarządzania zapasami i zmianom w kadrze zarządzającej poprawiamy wyniki. Przywróciliśmy marce jej pierwotny charakter, dzięki czemu zwiększyliśmy sprzedaż – wspomina Bielski. W 2014 r. Etos wypracował 18,7 mln zł zysku netto przy 258 mln zł przychodów.

– Bardzo ważne dla nas jest dalsze umacnianie marki Diverse oraz zwiększanie jej rozpoznawalności z dbałością o zachowanie jej dotychczasowego wizerunku i spójności – zaznacza prezes, podkreślając sportowy charakter brandu. Marka od lat chce kojarzyć się z aktywnością i sponsoruje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10114

Wydanie: 10114

Spis treści
Zamów abonament