Czas na firmowe urodziny
Polskie spółki zaczynają doceniać znaczenie swych jubileuszy. Dobrze zaplanowana akcja urodzinowa może wzmocnić rynkową markę firmy i jej wizerunek jako pracodawcy
Irena Eris, założycielka Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris, po raz pierwszy na obchody firmowego jubileuszu zdecydowała się przed 15 laty, po dziesięciu latach działalności rodzinnej spółki. Od tamtego czasu co pięć lat rodzinna spółka świętuje swe kolejne urodziny. Zaprasza na nie obecnych i byłych pracowników, kooperantów. W tym roku na pikniku z okazji 25-lecia firmy bawiło się około 3 tysięcy osób. Takie imprezy to spory wydatek, ale właściciele kosmetycznej firmy są przekonani , że nie są to zmarnowane pieniądze.
– Jubileusze są bardzo ważne. Świadczą o tym, że się utrzymujemy na rynku, rozwijamy. Są także okazją, by docenić wkład pracowników. Jubileusz to nasze święto, gdy możemy się wspólnie cieszyć z tego, dokąd razem zaszliśmy – podkreśla Irena Eris.
Dla klientów i pracowników
Najbliższe dwa lata, gdy swoje okrągłe, 20....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta