Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Interesy reklamiarzy i nauka rozmowy

24 grudnia 2008 | Życie Warszawy

Internauci po tekście: „Park reklamy Kossa”

Nikomu nie zależy na zmianach. Za dużo firmy reklamowe mają do wydania

—waldemar

Ten pan ma prawo zrobić ze swoją działką co zechce, bo jest jej właścicielem. Miasto tylko tak postępuje ze swoimi obywatelami. Pcha się wszędzie i robi wszystko „na chama”. Widać kulturalni ludzie też muszą tak postępować, żeby utrzeć nosa bezkarnym i rozzuchwalonym urzędnikom. Panowie Bajko i Jakubiak traktują miasto jak własny folwark. Trzeba nauczyć ich rozmawiać.

—gość

Reklamowy bałagan w Warszawie to mamy już od kilkunastu lat.

—margala

Brak okładki

Wydanie: 8201

Spis treści
Zamów abonament