Polacy wydają coraz więcej na kawę
Kryzys nie zaszkodził rynkowi kawy. Według firmy Nielsen jego wartość zbliża się już do 3 mld zł
– Spowolnienie gospodarcze i pesymistyczne prognozy analityków nie skłoniły klientów do oszczędzania na kawie – mówi Katarzyna Mokrysz, dyrektor marketingu firmy Mokate w Żorach, sprzedającej najwięcej cappuccino w Polsce.
Firma badawcza Nielsen policzyła, że od lutego 2009 r. do stycznia 2010 r. wartość polskiego rynku kawy zwiększyła się o ok. 8 proc., przekraczając 2,9 mld zł. W tym okresie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta