Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmowe szyldy i reklamy trzeba dostosować do nowych reguł

13 maja 2015 | Dobra Firma | Maciej J. Nowak
Maciej J. Nowak, radca prawny
autor zdjęcia: M P
źródło: Rzeczpospolita
Maciej J. Nowak, radca prawny

Przedsiębiorca, który umieścił tablicę reklamową niezgodnie z uchwałą gminną, zapłaci karę pieniężną.

W parlamencie zaakceptowano ostateczną wersję ustawy krajobrazowej. Można więc przyjąć, że przedsiębiorcom pozostaje tylko czekać na moment, aż wejdzie ona w życie. Zawarte w niej regulacje wprowadzają sporo zmian w dotychczasowym prawie – przede wszystkim związanym z planowaniem przestrzennym. Oczywiste jest, że skutki tych regulacji w znacznym stopniu odnoszą się także do przedsiębiorców. Dlatego warto przeanalizować niektóre zmiany.

Po pierwsze, do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych wprowadzono tzw. opłatę reklamową. Może być ona wprowadzona przez radę gminy i dotyczyć posiadania...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10139

Wydanie: 10139

Spis treści
Zamów abonament