O likwidacji szkoły trzeba powiadomić
List do rodzica ucznia zawierający informację o planowanym przekształceniu szkoły należy wysłać pod ten adres, którym szkoła dysponuje.
Tak wynika z wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego, który zapadł 19 października.
Rozpatrywana sprawa dotyczyła skargi, którą Seweryn D. wniósł na uchwałę Rady Gminy w Jasieniu, dotyczącą przekształcenia szkoły podstawowej, do której uczęszczały jego dzieci, w filię innej szkoły prowadzonej przez tę gminę.
Seweryn D. podnosił, że nie został o planowanym przekształceniu prawidłowo poinformowany, gdyż takie pismo w ogóle do niego nie dotarło.
Rada natomiast żądała oddalenia tej skargi, wskazując, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta