Zaostrza się walka o rynek paczek
logistyka | Ruch chce dzięki sojuszowi z Pocztą Polską wkroczyć do pierwszej ligi firm kurierskich w Polsce. michał duszczyk
Poczta Polska (PP) chce wykroić dla siebie jak największy kawałek rynku kurierskiego. Dziś pod względem przychodów z obsługi paczek państwowy operator jest za DPD, UPS czy DHL. Eksperci nie mają wątpliwości, że sieć 1,7 tys. kiosków, w których od listopada będzie można odbierać paczki dostarczane przez PP, z pewnością pomoże mu w walce o rynek. Zyska też sam Ruch, który ma ambicję wejść do grona liderów branży kurierskiej w naszym kraju.
Ruch buduje pozycję
Dziś kioski świadczą już własną usługę odbioru przesyłek „Paczka w Ruchu". Daje mu ona jednak ledwie 1 proc. udziału w wartym ponad 5 mld zł rynku kurierskim. A apetyt operatora kiosków jest większy. Ma bowiem magazyny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta