Spadek mocy – kto zawinił
Moc marki jest miarą efektywności zarządzania. Gdyby nie wprowadzony przez nas specjalny przelicznik, można by powiedzieć, że moc marki to relacja jej wartości do wielkości rocznej sprzedaży
O ile zatem w rankingu wartościowym dominujący wpływ na pozycję marek ma rozmiar prowadzonej działalności gospodarczej, o tyle moc marki jest od niego niezależna. Dlatego w rankingu mocy może wygrać każda marka, a jej wiek i rozmiar rynku, na którym działa, nie mają większego znaczenia. Po układzie tabel widać zatem wyraźnie, że mniejsze marki skutecznie konkurują z dużymi.
Wspomniany przelicznik towarzyszy rankingowi już od pierwszej edycji i ma za zadanie uniemożliwić...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta