PKO BP nie oddaje palmy pierwszeństwa
PKO Bank Polski, największy bank na naszym rynku, po raz kolejny został uznany za najmocniejszą markę w kategorii instytucji finansowych
W tym roku bank postawił na unowocześnienie swojego wizerunku. Twarzą PKO BP został znany komik Szymon Majewski.
Pierwsza kampania rozpoczęła się w marcu tego roku, gdy bank wprowadził do oferty pakiet nowych rachunków osobistych. Dotychczas wyemitowano 20 spotów w dość odważnej formule. Szymon Majewski występuje w nich m.in. jako pani Krystyna, wykładowca reklamujący kredyt hipoteczny, przedszkolanka. Okazuje się, że kampanie reklamowe z jego udziałem przynoszą szybkie efekty nie tylko wizerunkowe, ale także sprzedażowe.
Przykładowo w ciągu ośmiu miesięcy od wprowadzenia reklamowanych przez Szymona Majewskiego rachunków bank sprzedał ich w sumie niemal 600 tys. sztuk.
Reklamy z jego udziałem mocno angażują uwagę widzów, dzięki czemu wyróżniają się z bloku reklamowego, co ułatwia ich zapamiętanie. Pomaga w tym częsta zmiana spotów reklamowych, co nie powoduje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta