Producenci zbóż promują pieczywo
Ponad 80 mln zł trafiło w ciągu półtora roku na krajowe fundusze promocji żywności. Z pieniędzy korzystają też przetwórcy ziarna
Niemal 1 mln zł pozyskał do tej pory na działania promocyjne Polski Związek Producentów Roślin Zbożowych (PZPRZ). Około 450 tys. zł z tej kwoty wyda na akcje informacyjne w 2012 r. – W tym roku spożycie produktów zbożowych, w tym chleba pełnoziarnistego, promowaliśmy m.in. w gazetach i czasopismach. W przyszłym roku chcemy w tym celu wykorzystać także radio – mówi Przemysław Bochat, członek zarządu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta