Fabryka gwiazd i rozrywki
Choć konkurencja wzięła się solidniej do swoich sztandarowych programów, TVN też – mimo kryzysu – nie odpuszczała i znowu wygrała w naszym rankingu z innymi, mocno zakorzenionymi na rynku markami
TVN od wielu lat jest sprawnie działającą marketingową maszynką na telewizyjnym rynku. Mimo że w kryzysowym czasie wszystkie media cięły nakłady na marketing i promocję, TVN, w myśl zasady: „content is the king", stale inwestuje w nowe programy. W ubiegłym roku wypromowała swój kolejny talent show „Top Model", który stacja z powodzeniem kontynuuje w tym sezonie.
Już w tym roku TVN poszła za ciosem i wiosną ruszył z nowym, kosztownym muzycznym show „X Factor", którego każdy odcinek kosztował podobno ponad 1 mln zł. Na koniec sezonu cennikowe wpływy z reklam wokół „X Factor" przyniosły jednak TVN według Nielsena rekordowe wśród nowości tego sezonu 57,7 mln zł, a średnia widownia odcinka wynosiła 4,47 mln osób.
TVN umacnia się w świadomości widzów, bo promuje się poprzez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta