Siła dziedzictwa
Na lidera mocy awansowała marka Winiary. Zaprocentowała strategia oparta na połączeniu tradycji z nowoczesnością
W porównaniu z ubiegłorocznym zestawieniem marka należąca do Nestle Polska awansowała aż o 13 pozycji. Wyprzedziła nie tylko poprzedniego lidera Pudliszki, ale także obecne od trzech lat w ścisłej czołówce Sokołów, Hortex, Bobovitę i Olej Kujawski.
Z badaƒ rynkowych wynika, że Winiary zna 89 proc. konsumentów w Polsce, a w 92 proc. gospodarstw domowych znajduje się co najmniej jeden produkt z tym logo. A jest z czego wybierać. Pod marką Winiary dostępnych jest na rynku ponad 230 produktów kulinarnych. Tylko tej jesieni Nestle wprowadziło trzy nowości, m.in. zupę dyniową z imbirem w proszku. Zupy to jeden z segmentów rynku wyrobów kulinarnych, na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta