Popularność potwierdzona rosnącą sprzedażą
Marka Reserved nie traci na popularności. Wręcz przeciwnie, raczej ją ugruntowuje. Już trzeci raz z rzędu zajmuje pierwsze miejsce w naszym zestawieniu
We wcześniejszych latach brand należący do gdaƒskiej grupy LPP także plasował się na wysokich pozycjach w tworzonych przez nas rankingach mocy. Ostatnio Reserved wygrywa już jednak regularnie ze wszystkimi.
Popularność, a tym samym siła marki jest skutecznie wzmacniana przez spółkę poprzez ciągły rozwój sieci handlowej. Pierwszy sklep pod tą nazwą został otwarty w połowie lat 90. Obecnie jest ich blisko 300, czyli o około 20 więcej niż przed rokiem. Większość, bo około dwóch trzecich, jest w naszym kraju, ale kolekcje odzieży z logo Reserved dostępne są już w dziesięciu europejskich krajach. Właściciel marki zapowiada teraz przyspieszenie tempa otwierania nowych placówek. W najbliższych trzech latach planowane jest zwiększanie powierzchni handlowej grupy o 15 – 20 proc. rocznie, czyli dwukrotnie więcej niż w tym roku. Grupa będzie uruchamiała sklepy mniej więcej po połowie w kraju i za granicą, w tym głównie w Rosji i na Ukrainie. Reserved to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta