Obliczyć siłę marki
Wartość marki w zastosowanej w rankingu metodologii jest zależna od obecnej siły marki. Nie oznacza to jednak, że zawsze silniejsza marka będzie więcej warta.
Decyduje o tym również wielkość i rodzaj rynku, na którym funkcjonuje marka. Stąd słabsza marka na większym rynku, będzie warta więcej niż silna marka na rynku niszowym.
Siłę marki można określić na podstawie porównania jej pozycji z markami konkurencyjnymi, wykorzystując do tego celu badania rynkowe. W naszym przypadku oparliśmy się w badaniu Millward Brown SMG/KRC na zlecenie „Rz". – Zostało ono przeprowadzone metodą bezpośrednich indywidualnych wywiadów w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta