Jubilerzy na czele
Po raz pierwszy trzy najmocniejsze marki wśród pozostałych produktów niespożywczych to sprzedawcy biżuterii. Na czele po raz kolejny uplasował się Apart
Nie jest to zaskoczenie, ponieważ w mijającym roku sprzedawcy biżuterii nie żałowali pieniędzy ani na reklamę, ani na udział w różnego typu programach telewizyjnych, filmach czy serialach. Dlatego cała pierwsza trójka naszego zestawienia w porównaniu z ubiegłym rokiem zanotowała wzrost mocy swoich marek. Co warte podkreślenia, wszystkie te firmy mają swoje centrale w Poznaniu i zdominowały jubilerski rynek w naszym kraju.
Pozycję lidera zajmuje już po raz kolejny Apart. Moc jego wzrosła przez rok o 3 pkt, do 560 pkt. W.Kruk poprawił swoje notowania o 5 pkt (do 513 pkt). Największy wzrost, o 19 pkt, do 467 pkt zanotował trzeci na liście Yes, który w ubiegłym roku zajął dziewiąte miejsce.
W przypadku Apartu moc marki wzmacniała współpraca ze znaną na całym świecie (i popularną w naszej kolorowej prasie) polską modelką Anją Rubik. Pierwszym efektem była kampania skierowana raczej do młodszego odbiorcy,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta