Nadeszła Era Plusa
Zejście ze sceny wieloletniego lidera rankingu „Rzeczpospolitej” w kategorii firm telekomunikacyjnych i zmiana strategii marketingowej pomogły w tegorocznym awansie Plusa, który jest teraz najmocniejszą polską marką w telekomach
Plus to jedna z najstarszych polskich marek telekomunikacyjnych: weszła na rynek 1 października 1996 r., gdy telefonia komórkowa w Polsce stawiała pierwsze kroki. Należy do Polkomtelu – spółki, która od 1995 r. kontrolowana była przez firmy z udziałem Skarbu Państwa. Stąd też historycznie wysoki udział firm, urzędów i innych agend paƒstwowych wśród jej klientów oraz charakterystyczna dla Plusa pewnego rodzaju „misyjność". Polkomtel obsługuje ratunkowe numery telefoniczne i od lat jest mocno związany z centralami służb ratowniczych: Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego i Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, co wzmacnia wizerunek jego marki.
Oprócz usług telekomunikacyjnych Plus jest też dobrze znany zarówno kibicom sportowym (sponsoruje reprezentację siatkarzy), jak i wielbicielom offowego kina (wspiera festiwal Plus...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta