Moc słodkości z Fabryki Przyjemności
Mimo widocznego w naszej punktacji osłabienia marki Wedel utrzymała ona pozycję lidera swej kategorii
Tegoroczny spadek mocy krajowych słodkich marek dotknął także najmocniejszej z nich, choć Wedel robił w mijającym roku sporo, by zdobyć uwagę konsumentów. Dużym rozgłosem w mediach cieszyła się przygotowana z okazji 160. urodzin Wedla rekrutacja na stanowisko ambasadora Fabryki Przyjemności. – Postanowiliśmy znaleść osobę, która zostanie pierwszym ambasadorem naszej marki i będzie ją promowała na świecie – mówi Stephane Tikhomiroff, dyrektor marketingu Wedla.
Zainteresowanie „pracą marzeń" przekroczyło najśmielsze oczekiwania firmy, na której adres spłynęło ponad 700 zgłoszeń w formie nagrań wideo. Nic dziwnego, wybraniec miał przez dwa miesiące podróżować po całym świecie, promując markę. Ostatecznie owym szczęściarzem został Paweł Mańka, który z podróży powrócił pod koniec września.
Rekrutacja ambasadora Fabryki Przyjemności odbiła się szerokim echem nie tylko w mediach tradycyjnych, ale też w portalach społecznościowych i blogach. – Dzięki tak szerokiej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta