Siła internetowych społeczności
Mimo ekspansji Facebooka rodzima NK.pl (dawna Nasza-Klasa) pozostała najmocniejszą polską marką internetowych społeczności i wciąż błyszczy w naszym rankingu marek
Społecznościowy portal, który kilka lat temu ku zaskoczeniu wszystkich przebojem podbił polski rynek, nadal jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych serwisów w kraju. Z badaƒ NetTrack MillwardBrown SMG/KRC wynika, że tzw. spontaniczną znajomość tej marki deklarowało w 2010 roku 35,9 proc. internautów, co dało portalowi pozycję w pierwszej piątce najpopularniejszych portali. To dużo, jeśli weźmie się pod uwagę, że z sieci korzystało wtedy w Polsce 15,8 mln ludzi (ponad połowa). Jej główny rywal, globalny Facebook, był dopiero dziewiąty z 9,1 proc. wskazań.
Fenomen Naszej-Klasy, a raczej portalu NK.pl, jak się przemianowała w połowie ubiegłego roku (nawet niespodziewana zmiana nazwy nie spowodowała jednak odpływu użytkowników portalu), nie jest jednak zjawiskiem wyłącznie polskim. W Rosji istnieje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta