Wedel znów liderem, ale tylko o włos
Po raz kolejny pierwsze miejsce na liście najsilniejszych polskich marek zajął Wedel, choć drugą w kolejności markę Winiary dzieli od zwycięzcy już tylko 1 punkt
W odniesieniu do liderów rankingu po raz kolejny potwierdza się obserwacja z poprzednich edycji, że znajdują się oni blisko „pułapu rozwojowego" swoich marek. Na polskim rynku uzyskanie wyższej oceny siły marki niż 80 punktów jest bardzo trudne. W obecnej edycji nie udało się to żadnej marce. Zwycięzca rankingu Wedel uzyskał 79 punktów (spadek o 2 punkty w stosunku do roku poprzedniego).
Utrzymał pozycję lidera, gdyż podobnie jak w dwu poprzednich edycjach rankingu wygrał w dwóch najwyżej punktowanych wskaźnikach szczegółowych – prestiżu i postrzeganej jakości.
Na drugim miejscu uplasowała się marka Winiary, która traci do zwycięzcy już tylko 1 punkt. Wśród pozostałych marek z pierwszej setki rankingu, które...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta