Dobre marki rosną i w kryzysie
Google, Microsoft i Coca-Cola to najdroższe marki Świata. Google po raz trzeci otworzył listę 100 najdroższych brandów, wartych łącznie 1,9 bln dol.
Wartość marki najpopularniejszej w świecie wyszukiwarki internetowej przekroczyła już psychologiczną granicę 100 miliardów dolarów – wynika z tegorocznej czwartej już edycji BrandZ Top 100, rankingu 100 najcenniejszych globalnych marek, którą przygotowuje firma badawcza Millward Brown Optimor.
Szybki rozwój biznesu koncernu Google (któremu nie przeszkodziły spory związane z ochroną praw autorskich w sieci) sprawił, że jego marka w ciągu roku urosła o 16 proc., zostawiając w tyle pozostałych rywali z branży. W tym Microsoft, który awansował w tym roku na drugie miejsce, podnosząc swą wartość o 8 proc.
28 proc. o tyle w 2008 r. wzrosła wartość najszybciej drożejących globalnych marek sieci
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta