Platforma stawia na kampanię w regionach
W pierwszych dniach maja Platforma zaczyna promocję w mediach. Nie będzie się reklamować na billboardach, za to zorganizuje konwencje wyborcze
– Pieniądze, jakie przysługują partiom na tę kampanię, nie są duże, więc postanowiliśmy, że nie będzie ogólnopolskiej kampanii billboardowej – mówi „Rz” polityk z otoczenia premiera. Limit wydatków na kampanię dla komitetów wyborczych to nieco ponad 10 mln zł.
Na ulicach miast nie zawisną więc billboardy promujące samą Platformę, ale tylko indywidualnych kandydatów. Zdecydują się na nie głównie tzw. jedynki na listach do PE.
– Pewnie będę miał dużo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta