Innowacyjność, głupcze!
W kryzysie wzrosło zapotrzebowanie na menedżerów kreatywnych, poszukujących nowych rozwiązań, zdeterminowanych, by wyprzedzić konkurencję – mówi na naszych łamach Marta Kowalska-Marrodan, szefowa polskiego oddziału Egon Zehnder, jednej z pięciu największych globalnych firm executive search.
Dlaczego? Ponieważ wiele przedsiębiorstw, szukając najlepszego sposobu na odnalezienie się w czasach kryzysu, oparło się pokusie sięgnięcia po najprostsze rozwiązanie – cięcie kosztów. Zamiast tego wybrały ucieczkę do przodu. Na szczęście, chciałoby się dodać. Bo cięcia to nie tylko najprostsza,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta